Veelgestelde vragen

Hier geven we antwoord op veelgestelde vragen. In de dagelijkse praktijk zijn er soms vragen bij klanten. We proberen hier wat meer duidelijkheid te scheppen. Heeft u een vraag die er niet bij staat? Laat het ons weten.

Volgens de EU richtlijnen voor webwinkels heeft u het recht tot retourneren van uw product binnen 14 dagen na ontvangst. Houd u er wel rekening mee dat de verpakking in orde dient te zijn, en de verpakking en het product geen mankementen of schade vertonen. Is er een artikel speciaal voor u besteld, of op maat gemaakt? Dan kunnen wij dit niet retourneren. Leest u het artikel over herroepingsrecht door.

Het is vervelend als een artikel niet naar verwachting werkt. U kunt voor al uw vragen met betrekking tot een artikel de klantenservice van Lightsale raadplegen. Een bij ons gekocht armatuur is uiteraard voorzien van garantie van onze fabrikant.

Blijkt uw armatuur bij ontvangst defect te zijn en mocht de handleiding of contact met Lightsale niet tot een oplossing leiden, dan kunt u het retourneren. Vul alstublieft op de achterzijde van de factuur/pakbon een duidelijke klachtomschrijving in. Stuur het artikel inclusief alle toebehoren en accessoires en de originele factuur in een deugdelijke verpakking naar:

Lightsale t.a.v. magazijn-retour, Zandzuigerstraat 81, 1333MX Almere.

Zodra wij uw retourzending ontvangen hebben, brengen wij u hiervan via een e-mail op de hoogte. Houd hierbij rekening met een termijn van drie weken. Wij laten u dan weten of u een vervangend exemplaar kunt verwachten of dat de betalingsverplichting komt te vervallen en een eventueel betaald bedrag wordt teruggestort.

Het is vervelend als een artikel niet naar verwachting werkt. U kunt voor al uw vragen met betrekking tot een artikel de klantenservice van Lightsale raadplegen. Een bij ons gekochte lichtbron is uiteraard voorzien van garantie.

Blijkt uw lichtbron bij ontvangst defect te zijn en mocht de handleiding of contact met Lightsale niet tot een oplossing leiden, dan kunt u het retourneren. Vul alstublieft op de achterzijde van de factuur/pakbon een duidelijke klachtomschrijving in. Stuur het artikel inclusief alle toebehoren en accessoires en de originele factuur in een deugdelijke verpakking naar:

Lightsale t.a.v. magazijn-retour, Zandzuigerstraat 81, 1333MX Almere.

Zodra wij uw retourzending ontvangen hebben, brengen wij u hiervan via een e-mail op de hoogte. Houd hierbij rekening met een termijn van drie weken. Wij laten u dan weten of u een vervangend exemplaar kunt verwachten of dat de betalingsverplichting komt te vervallen en een eventueel betaald bedrag wordt teruggestort.

Het is vervelend als een artikel beschadigd of kapot bij u aankomt. U kunt voor al uw vragen met betrekking tot een artikel de klantenservice van LightSale raadplegen. Een bij ons gekochte lichtbron of aangekocht armatuur is uiteraard verzekerd verstuurd, tenzij anders overeengekomen.

Blijken de goederen bij ontvangst beschadigd te zijn verzoeken wij u een aantal duidelijke foto's te maken in de transportverpakking. Met deze foto's wordt een schadeclaim ingediend bij de transporteur. Mailt u deze foto's naar info@lightsale.nl dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.