Garantie, lichtbronnen of armaturen defect bij aankomst

Het is vervelend als een artikel niet naar verwachting werkt. U kunt voor al uw vragen met betrekking tot een artikel de klantenservice van LEDToppers raadplegen. De contactgegevens vindt u hieronder. Een bij ons gekocht armatuur is uiteraard voorzien van de wettelijke garantie conform de algemene voorwaarden.

Blijkt uw armatuur bij ontvangst defect te zijn en mocht de handleiding of contact met LEDToppers niet tot een werkend product leiden, dan kunt u het na overleg retourneren. Vul alstublieft op de achterzijde van de factuur/pakbon een duidelijke klachtomschrijving in. Stuur het artikel inclusief alle toebehoren en accessoires en de originele factuur in een deugdelijke verpakking naar:

LEDToppers - Lightsale t.a.v. magazijn-retour, Zandzuigerstraat 81, 1333MX Almere.

Zodra wij uw retourzending ontvangen hebben, brengen wij u hiervan via een e-mail op de hoogte. Houd hierbij rekening met een termijn van drie weken. Wij laten u dan weten of u een vervangend exemplaar kunt verwachten of dat de betalingsverplichting komt te vervallen en een eventueel betaald bedrag wordt teruggestort.